Terug naar school samen met HEMA. Voor deze campagne verzorgden we fotografie, videoproductie, storytelling en tv-billboards. Onze focus? De boodschap op een creatieve, toegankelijke manier communiceren.
Voor het eerste deel van de campagne stond productfotografie centraal. HEMA’s vrolijke en praktische brooddozen werden gevuld met gezonde en toegankelijke maaltijden. We spelen met kleur, licht en compositie. De foto’s benadrukken niet alleen de functionaliteit van de brooddozen maar ook de speelse stijl van HEMA.
Het gezicht van deze campagne was Nora Gharib. Dit was een perfecte match met de boodschap die HEMA wou uitdragen. Wij zorgden voor de beelden.
Tijdens een persmoment werd een uitgebreid foto- en videoverslag gemaakt.
Trots zijn op elk project, dat is ons doel. Geven we binnenkort ook jouw idee vorm?
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze website verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.