Logi-Technic

Werkvoorbereider worden

Video
Bedrijfsvideo

Opleidingscampagne voor Logi-Technic

Logi-Technic is een outsourcing bedrijf voor technici. Dagelijks helpen meer dan 450 Logi-Technic technici bedrijven over het hele land bij het realiseren van projecten. Het doel van deze campagne was om kandidaten te werven voor een interne opleiding tot werkvoorbereider.

We produceerden voor deze opleidingscampagne van Logi-Technic zowel foto- als videomateriaal.

De video’s werden ingezet als lead magnet op social mediakanalen. Er werd ook een campagnevideo gemaakt voor  de jobsite. De foto’s werkten we uit tot een campagnebeeld en een bijhorende fotoreportage.

Door middel van deze visuele content heeft Logi-Technic de aandacht getrokken van de juiste kandidaten. De campagne heeft niet alleen bijgedragen aan de zichtbaarheid van het bedrijf, maar ook de persoonlijke en professionele voordelen van werken bij Logi-Technic benadrukt.

Als onderdeel van de campagne hebben wij bovendien een dynamische TikTok-video gecreëerd, waarmee we een breder publiek bereikten en de wervingscampagne op een speelse en eigentijdse manier versterkten. We zijn trots op het resultaat en blij dat we een waardevolle bijdrage hebben kunnen leveren aan hun wervingsinspanningen.

Onze hot shot werkstukken

Trots zijn op elk project, dat is ons doel. Geven we binnenkort ook jouw idee vorm?