Logi-Technic is een outsourcing bedrijf voor technici. Dagelijks helpen meer dan 450 Logi-Technic technici bedrijven over het hele land bij het realiseren van projecten. Het doel van deze campagne was om kandidaten te werven voor een interne opleiding tot werkvoorbereider.
We produceerden voor deze opleidingscampagne van Logi-Technic zowel foto- als videomateriaal.
De video’s werden ingezet als lead magnet op social mediakanalen. Er werd ook een campagnevideo gemaakt voor de jobsite. De foto’s werkten we uit tot een campagnebeeld en een bijhorende fotoreportage.
Als onderdeel van de campagne hebben wij bovendien een dynamische TikTok-video gecreëerd, waarmee we een breder publiek bereikten en de wervingscampagne op een speelse en eigentijdse manier versterkten. We zijn trots op het resultaat en blij dat we een waardevolle bijdrage hebben kunnen leveren aan hun wervingsinspanningen.
Trots zijn op elk project, dat is ons doel. Geven we binnenkort ook jouw idee vorm?
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze website verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.